Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mr. Sushi & Miss Wok Nijmegen. Meer weten? Ontdek meer
Lonneke
26 jun 2026 om 20:50
Lekker, goed verpakt, eerder klaar dan ze hadden aangegeven
Britt
12 jun 2026 om 21:46
2 uur gewacht op de bestelling.
Jesper
12 jun 2026 om 20:12
het duurde erg lang voor de bezorging er was. kon niet goed via de app volgen. en verwachting was 30 tot 45min maar duurde uiteindelijk 1 en een half uur
TERTIUS
9 jun 2026 om 22:41
Back for More and It Was Even Better!
We recently reordered from Mr. Sushi & Miss Wok, and once again they did not disappoint. The food was fresh, beautifully prepared, and packed with flavour. Highly recommended.
Norbert
9 jun 2026 om 21:22
It is amazing. Thank you
Celia
4 jun 2026 om 17:37
Perfect, eten was lekker, het was goed verpakt. Ze konden de bezorgtijd niet halen, hebben keurig meteen gebeld om dat door te geven. Complimenten.
Tristen
30 mei 2026 om 21:07
Lekker en goede bezorging
Amke
30 mei 2026 om 21:04
heerlijke pokewbowl en goed gevuld
Mira
23 mei 2026 om 21:02
Snel bezorgd en erg lekker gegeten !