MR. SUSHI & MISS WOK NIJMEGEN

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 882 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mr. Sushi & Miss Wok Nijmegen. Meer weten? Ontdek meer

26 jun 2026 om 20:50 Lekker, goed verpakt, eerder klaar dan ze hadden aangegeven
12 jun 2026 om 21:46 2 uur gewacht op de bestelling.
12 jun 2026 om 20:12 het duurde erg lang voor de bezorging er was. kon niet goed via de app volgen. en verwachting was 30 tot 45min maar duurde uiteindelijk 1 en een half uur
9 jun 2026 om 22:41 Back for More and It Was Even Better! We recently reordered from Mr. Sushi & Miss Wok, and once again they did not disappoint. The food was fresh, beautifully prepared, and packed with flavour. Highly recommended.
9 jun 2026 om 21:22 It is amazing. Thank you
4 jun 2026 om 17:37 Perfect, eten was lekker, het was goed verpakt. Ze konden de bezorgtijd niet halen, hebben keurig meteen gebeld om dat door te geven. Complimenten.
30 mei 2026 om 21:07 Lekker en goede bezorging
30 mei 2026 om 21:04 heerlijke pokewbowl en goed gevuld
23 mei 2026 om 21:02 Snel bezorgd en erg lekker gegeten !